sobota, 9 marca 2013

SAYC po polsku - kolejne dokumenty

Jakiś czas temu opublikowałem tutaj przetłumaczoną przeze mnie na polski podstawową ulotkę amerykańskiego systemu licytacyjnego SAYC. Teraz załączam - w postaci PDF i Open Document Format - kolejne cztery dokumenty - omówione zasady otwarcia i dalszej licytacji:
1. Otwarcie 1 w kolor - PDF, ODT
2. Otwarcie 1 BA - PDF, ODT
3. Otwarcie 2 trefl - PDF, ODT
4. Otwarcia blokujące - PDF, ODT.

Zasady korzystania - każdy może te dokumenty pobierać, przerabiać, powielać - nie wolno jednak wykorzystywać ich komercyjnie, nawet po przerobieniu. Zawsze należy umieścić informacje o źródle ich pochodzenia, czyli tym blogu, oraz o ich autorze, czyli o mnie.

Moje dalsze plany:
5. Licytacja po otwarciu 1 w kolor
6. Licytacja po otwarciu 1BA
7. Dalsza licytacja
8. Licytacja w obronie
9. Kontry i rekontry
10. Licytacja strefy szlemikowej
11. Wist i zrzutki

Te 12 dokumentów powinno dać dobry przegląd SAYCa polskiemu czytelnikowi. Powinienem również zaopatrzyć dokumenty w przykłady - ale to dopiero po ich pierwszym opracowaniu - wtedy prawdopodobnie spróbuję również poskładać wszystkie opracowane artykuły w jedną publikację.

2 komentarze:

  1. Tego szukałem jako początkujący. Będę niecierpliwie czekał na dalsze części.
    Szkoda, że nigdzie nie ma"drzewa decyzyjnego" licytacji dla początkujących. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń