środa, 27 czerwca 2012

Książka przeczytana: Stan Sakai - Usagi Yojimbo. Tom 1: Ronin.


Usagiego pokochałem od pierwszego kontaktu. Czytałem i tomiki, wydawane najpierw przez Mandragorę, i te, które później wydawał Egmont. Niestety, nie było mi dane przeczytać pierwszego tomu serii - został wyprzedany, zanim natknąłem się na najsłynniejszego komiksowego samuraja.

Chwała Egmontowi, że zdecydował się na reedycję pod swoim szyldem pierwszych tomów. Wstyd Egmontowi za cenę ostatnich tomów i tego tomiku również.

Usagi w pierwszych historyjkach wygląda troszkę inaczej, niż później. I  zwierzątka wyglądają trochę inaczej, i malutkie czaszki nad postaciami umierających pojawiają się nie od razu - ale jeszcze w pierwszym tomie. Teraz mam już komplet tomów, uff.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz