piątek, 20 lipca 2012

Książka przeczytana: Świat z papieru i stali, praca zbiorowa





Wydawnictwo Waneko dało mi jeden z najlepszych komiksów, jakie kiedykolwiek czytałem - "Tu detektyw Jeż". Teraz wróciłem do nich po "Battle Royale" - nie wiem jeszcze, czy warto było, dziś przyszedł trzeci tom, na który czekałem, więc pewnie niedługo przeczytam wszystkie trzy pierwsze książeczki z tego cyklu za jednym zamachem (mogłem tak poczekać na Pana Lodowego Ogrodu, panie Grzędowicz, kończ Pan ten cykl! - żartuję, żartuję, panie Jarosławie, poczekam, z sercem pełnym uzasadnionej poprzednimi książkami nadziei, że warto). Przy okazji zamówiłem i tę kompilację artykułów o Japonii. Czyta się lekko i szybko, artykuły są krótkie i bardzo różnorodne, groch z kapustą, czyli pożywne danie! Polecam każdemu, kogo interesuje kultura japońska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz