środa, 20 kwietnia 2011

Książka przeczytana: Janusz Korwin-Mikke - Kto tu dymi?

To zbiór felietonów z "Najwyższego Czasu", "Temi" i "Angory", opublikowany w 2007 roku - ja po tę książkę sięgnąłem dopiero teraz. Felietony pogrupowane są tematycznie. Ja do "Temi" dostępu nie mam, "Angorę" czytam bardzo sporadycznie, "Najwyższy Czas!" nieregularnie, więc felietony były dla mnie nowe, aczkolwiek myśli w nich zawarte dobrze znane.

JKM to jeden z najlepszych polskich felietonistów - to jednak nie wszystko. On uczy myśleć, burzy schematy i zmusza do spojrzenia na sprawy, które nam już się w głowie poukładały, w zupełnie nowy sposób. Nie znam innej takiej osoby w naszym kraju.

Dla wszystkich, którzy lubią myśleć i cenią sobie samodzielność w tej czynności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz